Työ- ja oppimistyylianalyysit
Stiina Mäkivaara, parturi-kampaaja, kosmetologi
"WSA-analyysi selkiytti kuvaa siitä, minkälainen työ minulle sopii parhaiten. Sain vahvistusta sille, mitä olin itsekin ajatellut, mutta paljon tuli myös uutta ajateltavaa. Yllättävää oli se, että myös analyyttinen puoli toiminnassani oli niin vahva. Jatkossa tiedän, millaisissa olosuhteissa työtehoni on parhaimmillaan."
Marja Vartiainen, kauppat.maist., koulutusasiantuntija
"Olen aina ollut hyvin työorientoitunut ihminen. WSA-työtyylianalyysi osoitti, että kokonaisvaltainen ajattelu sekä toisaalta analyyttinen etenemistapa ovat vahvuuksiani, jotka soveltuvat erityisen hyvin tämän päivän hankkeistettuun työmaailmaan. Analyysin tulokset saivat minut oivaltamaan, että parhaisiin tuloksiin pääsen, jos pidän huolta myös riittävästä levosta ja omasta hyvinvoinnistani."
Marja Virmajoki-Tyrväinen, kasvatust.toht., työnohjaaja
"Sain työtyylianalyysistä vahvistusta itsetuntemuksen tueksi. Analyysin kokonaisvaltaisuus, mm. aistien huomioiminen miellytti. Muutamat asiat työskentelytyylissäni selkiytyivät. Minulle on tärkeää kokonaiskuvan saaminen ja haluan myös rauhassa pohdiskella asioita ennen kuin ryhdyn toimimaan. Liikunta edistää ja helpottaa työskentelyäni sekä oppimista. Suosittelen lämpimästi analyysiä kaikille itsensä kehittämisestä kiinnostuneille."
Mari Rasku, muotoilija, ammatillinen opettaja
"Tutustuin LSA-analyysiin tekemällä sen itse. Monipuolinen analyysi selkeytti kokonaiskuvaa oppimisesta ja siihen vaikuttavista tekijöistä. Koronan käynnistämä digiloikka on tuonut kokonaan uuden näkökulman oppimiseen, mahdollisuudet/vaatimukset entistä joustavampaan ja metodeiltaan monipuolisempaan opiskeluun ovat kasvaneet. Oppimistyylianalyysi kertoo, mitä aisteja käyttämällä opiskelu on oppijalle ominaisinta sekä selvittää erilaiset keskittymistä häiritsevät tekijät. Se antaa avaimet testaajalle oppimistilanteen ja -ympäristön muokkaamiseen mahdollisimman omanlaiseksi ja opettajalle opetuksen suunnitteluun ja henkilökohtaistamiseen."